«

»

Oct 19

Плащането на тока невъзможно от 26 до 29 октомври

Заплащането на каса за потребена енергия oт клиенти на EVN България няма да бъде възможно за периода от 26 октомври до 12:00 ч. на 29 октомври 2012 г. Временната мярка е свързана с инсталиране на нова версия на софтуера за фактуриране и обработка на данни на дружеството. Остават в сила плащания по банков път, директен дебит, банкомат, еpay, transcard и sms EVN България уведомява, че във връзка с инсталиране на нова версия на софтуера за фактуриране и обработка на данни на дружеството, от 26 октомври 2012 г. до 12:00 ч. на 29 октомври заплащането на консумирана електро- и топлоенергия на касите на „Български пощи” ЕАД и на каси в обслужващи банки няма да бъде възможно. На тези дати няма да функционира и заплащането чрез онлайн системата на EVN България “EVN Online+” през сайта на дружеството www.evn.bg. Остават възможни следните безкасови начини за заплащане на консумирана електро- и топлоенергия: по банков път, директен дебит, банкомат, еpay, transcard и sms. Възможно остава и заявяването на различните видове услуги на дружеството в EVN Офисите по места.
Датите са избрани с оглед да не се нарушават официалните срокове за плащане на консумираната енергия, които са разделени на две групи за следните периоди:
• I група – от 1-во до 15-то число на месеца
• II група – от 11-то до 25-то число на месеца.
Новият софтуер ще бъде използван вече и от EVN България Топлофикация, което ще интегрира фактурирането и обработването на данни за потребена топлинна енергия към стандартното портфолио от приложения на групата EVN в България. Досега EVN България Топлофикация използваше софтуер, наследен при приватизацията на дружеството през 2007 г.
Подготовката за инсталиране на новия софтуер започна преди 12 месецa, като конкретните технически дейности ще стартират след 17:00 ч. на 25 октомври 2012 г. и ще приключат до 12:00 ч. на 29 октомври 2012 г. Техническите дейности, съпътстващи миграционния процес изискват прекъсване на функционирането на компютърните приложения, което е и причината за невъзможността на системата за заплащане на каса да функционира през упоменатите дни.
Обновяването на обслужващите програми е поредната стъпка на EVN България за подобряване на предлаганите от дружеството услуги и работни процеси. Такава стъпка беше откритият от дружеството в началото на септември 2012 г. модерен сървърен център за данни в Пловдив.

Leave a Reply